V Bratislave vyrástlo ďalšie obchodné centrum, tentokrát s názvom Centrál, a zase pokazilo okolie ako mohlo. Ako?
Dobytok
V okolí nového nákupného centra pribudlo veľa zábradlí a najužšie možné chodníky. Medzi týmito chodníkmi sú chodci hnaní ako dobytok, pričom sa dva páriky vôbec neobídu. Plus tie zábradlia sú strašne škaredé. Prečo také malé chodníky? A prečo sú tie priechody pre chodcov také malé?
Búranie športovej haly
Immocap, staviteľ či prevádzkovateľ, zbúrala športovú halu na Jégeho. Česť jej pamiatke. Idú tam stavať parkovisko. Asi ešte horšie ako na Kollárovom námestí.
Zbytočný odbočovaní pruh namiesto BUS pruhu
Pribudol ľavý odbočovací pruh na Miletičovu ulicu. Tým pádom nepribudol BUS pruh na úseku medzi Zimným štadiónom a Trnavským mýtom. Všetci cestujúci MHD vedia, ako tam (auto|trolej)busy stoja v zápche. Potešiteľné.Magistrát mesta Bratislava, konkrétne Ing. Vladimír Mikuš, vedúci ODP, neodpovedal prečo bol preferovaný odbočovací pruh namiesto BUS pruhu. Ešte ho pourgujem.
Vhodnú štúdiu o potrebnosti ľavého odbočenia vypracovali PUDOS PLUS s.r.o. (ktorá šídli na Račianskom mýte, tak by to snáď mohla poznať) a ALFA 04, a.s. (teda zlatý Maťaščík čo pokazil Starý most a priľahlé okolie), V novembri 2011 to potvrdili PUDOS PLUS s.r.o. a IR DATA. No zlatý odporníci. Fakt si takýmito ľudmi musíme nechať kaziť dopravu v Bratislave.
Žiadna cykloštruktúra
Ako ste si určite všimli, nie sú tam žiadne cyklopruhy, ani cyklopriechody ani cyklopiktokoridori ani cyklostojany. Ale s veľkou slávou tam majú sprchy, ktoré dovolia používať.
Kedy vznikne v Bratislave nejaké obchodné centrum alebo iná väčšia budova, za ktorú sa nebudeme musieť hambiť?
klik suhlasim s komentarom a davam ...
Podobne je to aj v KE. Akurát, že ...
Už za reálneho socializmu bola spravidla... ...
Starý centrál nebol síce perla, ...
BA nema ziaden dopravny ani architektonicky... ...
Celá debata | RSS tejto debaty