Naší zlatí železničiari, či už ministerskí alebo zo ŽSR, zase kazia, na čo siahnu: opätovne porušiť zvyšky železničných tratí.
Rušenie tratí
Ako každý rok, polrok a mesiac, železničiari opätovne rušia trate. Články sú napríklad tu (aj ked dosť klamlivý nadpis: nepribudnú IC vlaky, ale iba jeden, teda jednotné číslo), tu, negatívne reakcie z východu, menej ďalekého východu, stredu, západu…
Ale zamerajme sa na jeden článok, kde autorka popisuje viacero pohľadov a jeden zásadný problém: autobusy objednávajú župy a vlaky ministerstvo. A ešte sa nikdy nedohodli. A ministerstvo nechce dať správu regionálnych vlakov župám. Zopár citátov: „Pri zostavovaní grafikonu disponujeme hlbšími a kvalitnejšími dopravnými informáciami, než aké dnes majú samosprávne kraje.“ (uff), „Pretože (vlakové) trate vedú z jednej župy do druhej, a preto by o vlakoch na tratiach mal globálne rozhodovať štát“ (a žiaden autobus nejde z jednej župy do druhej), „Vlaky nerušíme preto, že nemáme dostatok informácií, ale preto, že o tieto linky nie je záujem. Ak župy vedia, ako záujem zvýšiť, majú priestor nám takéto návrhy dať na spoločných rokovaniach a my budeme radi počúvať“ (a preto nie sú žiadne rozumné prípoje autobusov a vlakov, vlastne ani vlakov a vlakov).
Inak, tie citáty povedal človek, čo sa „kedysi podieľal na tvorbe integrovanej dopravy v hlavnom meste“. Teda myslíme tú BID, čo absolútne vôbec nefunguje. Ani v časti vlakov. Gratulujeme ministerstvu dopravy k takejto akvizícii.
Na záver
Verím, že raz budú existovať autobusy z Modry, ktoré ma dovezú na vláčik v Pezinku. Potom sa vláčikom (mimo autozápch) odveziem nonstop na Patrónku, kde sadnem na bajkšéringový bicykel a dojdem do roboty. A všetko na jeden lístok a s čakaním maximálne 5 minút. A večer mi vnúčatá dopravné story z dnešných dní nebudú veriť…
Ako sa Karpatski Nemci dostali na Eskimacky... ...
+ ! ...
A tiež kopu vecí domantal. ...
Je to tak. ...
Tá slovenŠTINA je vari lepšia?? ...
Celá debata | RSS tejto debaty