Ako znechutiť MHD, príklad prvý

6. februára 2012, michal, Bratislava MHD

Je niekoľko spôsobov ako znechutiť ľudí aby nepoužívali MHD. Najúčinnejšie je asi nechať ľudí čakať na zástavke v teplote mínus desať a vedľa ukazovať rozsvietený teplučký autobus. Ale samozrejme nepustiť ich dovnútra..

Počas týchto sibírskych mrazov sa mi presne toto stalo. Opustím stanicu nivy a naskytne sa mi pohľad na relatívne plnú zástavku:

ľudia čakajúci v zmie na záskavku

Ospravdelňujem sa, že fotka nevyzerá akčne. Nie je tam žiaden sneh, alebo bola naozaj zima. Ak si dobre pamätám minús desať (teda -10 stupňov celzia). Keď som zašiel za roh, naskytol sa mi krásny pohľad:

bus čakajúci na zástavke

Teplučký (trolej|auto)bus na ktorý som čakal. Čakal celých 14 minút. Ale to nastúpenie stálo zato: také teplúčko. Bez toho čakania vonku a nie v buse by som si ho nevychutnal…

 

 

Prečo som musel čakať vonku?

 

(ja viem prečo, lebo som tam nemal zaparkovaný bicykel a bikesharing ešte v BA nemáme)

 

PS: ak máte niekto krajšie fotky ľudí, ideálne s busom v pozadí, uložte ich niekde.